بسته بندی صادراتی

تاریخ ارسال : 1401/11/17

بسته‌بندی صادراتی مورد استفاده چه کسانی است؟ عمدتاً توسط سازمان هایی استفاده می شود که ماشین آلات با ارزش، حساس یا ظریف یا کالاهای گران قیمت را حمل میکنند که باید در هنگام حمل و نقل در شرایط عالی نگهداری شوند.

بسته بندی استاندارد صادراتی چیست؟

بسته‌بندی صادراتی

انواع بسته‌بندی های صادراتی

در بسته‌بندی موثر صادراتی، محموله ارزشمند شما را قادر می سازد که دست نخورده و بدون آسیب به مقصد برسد. بسته‌ بندی صادراتی اغلب به عنوان بسته‌بندی حمل و نقل نیز شناخته می شود. جعبه بندی حمل و نقل یا صادرات، خارجی ترین لایه بسته‌بندی است. و برای محافظت از کالاهای شما در حین حمل و نقل طراحی شده است.

بسته‌بندی صادراتی مورد استفاده چه کسانی است؟

عمدتاً توسط سازمان هایی استفاده می شود که ماشین آلات با ارزش، حساس یا ظریف یا کالاهای گران قیمت را حمل میکنند که باید در هنگام حمل و نقل در شرایط عالی نگهداری شوند.

چرا مهم است که بسته بندی را درست انجام دهیم

هنگام فکر کردن به رساندن کالای با ارزش خود به مقصد، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. کالاهایی که به مکان نامناسبی میروند یا گم می‌شوند یا در حین حمل و نقل آسیب می‌بینند، می‌تواند منجر به تعویض و تاخیر پرهزینه تلقی شود.

یک بسته‌بندی صادراتی باید بار، روش حمل و نقل و مسیرها را ارزیابی کند. تا از انتخاب مواد صحیح و طراحی بسته‌های مناسب اطمینان حاصل کند. وزن و اندازه فیزیکی محموله یک مورد توجه ویژه است. برای اطمینان از اینکه بسته ها می توانند روی وسایل نقلیه نوع استاندارد یا کانتینرهای حمل و نقل حمل شوند.

انواع بسته بندی استاندارد صادراتی چیست؟

بسته‌بندی فویل

فویل بسته‌بندی

بسته‌بندی با فویل محصولات صادراتی

همچنین برای جلوگیری از خطر خوردگی در هنگام حمل و نقل استفاده میشود. فویل ها می توانند به عنوان یک راه حل سفارشی برای بسیاری از انواع حمل و نقل ارائه شوند. تجهیزات با فویل بسته‌بندی میشوند. و ماده خشک کن را قبل از مهر و موم نهایی به بسته‌بندی اضافه میکنند. درنتیجه، هوا استخراج می شود. و رطوبت محیط را کاهش می دهد و اندازه توده را کاهش می دهد.

جعبه ها

جعبه بسته‌بندی صادراتی

جعبه بسته‌بندی صادراتی

احتمالاً رایج ترین نوع بسته‌بندی است. جعبه ها معمولاً چوبی یا مقوایی هستند.

 

بشکه های حمل مواد مایع

بشکه های حمل مواد مایع بسته‌بندی صادراتی

درام های حمل مواد مایع

می تواند از طیف وسیعی از مواد از جمله فولاد ضد زنگ و پلی اتیلن ساخته شود. درام ها معمولاً برای حمل مایعات و پودرها استفاده می شوند.

هنگام استفاده از چوب برای بسته‌ بندی استاندارد صادراتی چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

اگر قصد استفاده از مواد چوبی / الواری را دارید. باید از مقررات ISPM15 آگاه باشید. هدف از این دستورالعمل به حداقل رساندن شیوع بیماری ها و حشراتی است که می توانند. بر طرح ها و اکوسیستم ها تأثیر بگذارند. این امر با نیاز به پوسته‌زدایی چوب و سپس عملیات حرارتی یا بخور با متیل بروماید حاصل میشود. موادی درمان میشوند را با علامت انطباق مهر یا مارکدار میکنند. این علامت انطباق معمولاً به عنوان «wheat stamp» شناخته می شود.

کیسه های رطوبت گیر

مواد رطوبت گیر

کیسه های جذب رطوبت

از رطوبت گیر در سفرهای طولانی برای حمل و نقل که در معرض آسیب رطوبت هستند استفاده می شود. این کیسه ها به شکل کیسه هایی پر از مواد (معمولا سیلیکاژل) هستند که رطوبت را جذب می کنند. و خطر تراکم و زنگ زدگی فلزات را کاهش می دهند.

صندوق ها

صندوق و محفظه

محفظه در باز

مشابه جعبه‌ها، اما کناره‌ها و درب آن از بخش‌های باریک تشکیل شده است. به شما امکان می‌دهد تجهیزات / کالاهای داخل آن را ببینید. مزیت این بسته‌بندی در صورتی مفید است که محموله شما در حین حمل و نقل نیاز به بازرسی داشته باشد.

پالت

قیمت پالت چوبی

پالت چوبی چیست

یک سازه حمل و نقل مسطح است. که به حمایت از کالاها و پایدار نگه داشتن آنها در هنگام بالا بردن توسط لیفتراک یا جرثقیل کمک می کند.

تخته پل

تخته پل یا پالت پلاستیکی حمل بسته‌بندی

پالت پلاستیکی

یک جایگزین مقرون به صرفه برای پالت هایی هستند. که اغلب در قطعات بزرگتر حمل و نقل استفاده می شوند. طرح اصلی شامل تخته های چوبی / فولاد بلندی است. که طول کالای ارسالی را میکشد. تخته پل با پیچ‌ها / پیچ‌های سنگین در کنار هم قرار می‌گیرند و معمولاً مستقیماً به پایین کالای ارسالی متصل می‌شوند.